onsdag 1. oktober 2008

"Party" hos Therese!

I går stod jeg opp, så kom therese hjem til meg, vi spiste frokost, så gikk vi opp til farmoren hennes sånn at hun kunne spise middag :)

Foreldrene til Therese var ikke hjemme så vi hadde hele huset for oss selv!
Så meg og Therese lagde muffins, også badet vi i badekaret deres :D Drit koselig!

Så kom J, Kenneth, Ruben og bursdagsbarnet Kim! Vi satt på kjøkkenet til Therese og drakk! Drit koselig! Seinere kom Khanh, Erlend, Ole og Preben!
Therese hadde tatt en vinflaske av farfaren, som jeg satt og drakk på!Therese holdt seg til ølene sine! Skikkelig hjemmelaget vin! Var ekkel i begynnelsen, men etter hvert ble den faktisk god ;)
Seinere gikk vi hjem til farmoren til Therese og sov :)

Btw, Therese gjorde noe veldig ekkelt den kvelden! Er bare nødt og si det! Beklager Therese! Hun spydde på doen, så sa jeg til henne at hun måtte flytte hodet sitt fordi jeg skulle trekke i snoren, i det jeg trakk i snoren stakk Therese hånden sin nedi do! Da hadde hun nemlig fått spy på hånden å skulle skylde den! Ekkelt! Hun vasket rett og slett hånden sin i do vann!

Menmen.. Ellers en kjekk kveld! :) Her er noe bilder!





Ingen kommentarer: