torsdag 16. oktober 2008

Trening :D

Begynte 8 i dag :( Klarte selvfølgelig å forsove meg! Jobbet til 2 ! Årh, søsse var innom i dag får å høre hvordan det gikk -_-

Jeg er virkelig stolt over meg selv, i dag har meg og therese vært å trent :D
Vi var på spinning! Det er faktisk drit gøy! Men det var utrolig slitsomt i dag i og med at vi eller ialle fall jeg ikke har trent på leenge! Er i såå dårlig form! Men med en gang jeg har trent føler jeg mer faktisk mer opplagt, jeg har liksom mer overskudd! Så nå er jeg skikkelig motivert til å trene i morgen før jobb! Men huff, gudene vet hvordan det kommer til å gå! I dag på sartor traff meg og therese mads! Det var i grunn ganske merkelig siden han bor på dalsøyra! Men han har visst familie på sotra, og skulle i besøk :) For de som ikke vet hvor det er, så er det i alle fall striler som kommer derfra! Og de sier "Jau", og det er faktisk ekstremt morsomt!Men nå tror jeg faktisk jeg må legge meg, eller kommer jeg meg aldri på trening i morgen

Good night :D

Ingen kommentarer: