onsdag 1. oktober 2008

1. Oktober!

Jaggu er det 1. oktober! Kjenner det er skikkelig høstvær ute nå! Syns det er litt koselig jeg! Menmen.. I dag stod jeg opp i 12 tiden! SÅ var jeg hos legen! Etterpå gikk meg og mamma litt rundt i byn for å se i butikker :) Jeg fikk meg nye sko!
Gikk hjem så home and away, spiste middag, så gikk jeg på jobb! Jobbet til 10! Åååh, jeg gleder meg så syykt mye til jeg får lønning! Det blir de første pengene jeg tjener selv :D Utenom det ekle cyvac telefonselger dritet! :P

HAr store planer om hva jeg skal kjøpe meg! Nå i kveld har jeg sittet og sett på abercrombie and fitch klær :D Klærene er faktisk ikke dyre i det hele tatt, men det er den forbanna portoen! Men den lille elgen på klærene er drit søt, og det er masse feete klær :D

Natta :D

4 kommentarer:

Kamilla sa...

hva er det for noen klær da ? Har du en nettside ?

Karoline sa...

Hæ?

Kamilla sa...

du skrev om det i innlegget ditt.. hadde ett søtt merke ? det var ikke så dyrt, men det var den portoen ? det må jo være en internett side til det hvis det er porto?!

Karoline sa...

Ja, det var det jeg skrev! Og ja det er en nettside!