søndag 19. oktober 2008

Oppdateringer IGJEN!!

Lørdag: I dag jobbet jeg på den ekte jobben min :P Jeg begynte klokken 12 og jobbet helt til 7, sliitsomt! Jeg reiste rett ut til lise etter jobb. Traff Charlotte på busstoppet! Koselig :) Jeg skulle egentlig kjøpe med meg ett brød opp til lise, men så sa butikkmannen at brødet var gammelt -_- Så lise måtte klare seg uten brød, stakkers jente! Da jeg kom opp til lise hadde vår kjære therese laget det så koselig til, hun hadde dekket bordet fint og laget god mat :D Pomfri med salat og greier :D
Seinere måtte meg og thes løpe alt vi kunne til bussen, men rakk den ikke. Heldigvis stoppet den for oss midt i veien :D Utrolig! Men det gikk ikke sotra buss fra storavatnet så madeleine og Iselin måtte plukke oss opp :)

Fredag: Jobbet fra 12 til 6 i dag, etter d skulle jeg egentlig å trene med therese, men så rakk vi ikke bussen så vi gikk opp til lise i stedenfor :) Satt der resten av kvelden og slasket! En venn av lise, Joffen eller noe, kjørte oss hjem :)

Torsdag: I gode og onde dager, fikk ikke sett hele fordi jeg begynte på jobb 2! Var ferdig 8! Da reiste jeg ut og trente, så gikk jeg hjem :)

Ingen kommentarer: