søndag 12. oktober 2008

Friday :D

Jeg traff Richard i byn i ca. 2 tiden, så tok vi bussen hjem til meg.. Også var vi med therese! :) Etter å ha sett lenge på tv og mistet 2 busser, kom vi oss til byn! Der traff vi Mads! Jeg fikk min første lønning i dag :D :D Jeg er drit glad! Richard skulle kjøpe seg big bite, så jeg følgte skikkelig mye med på hva han som lagde maten gjorde! synes det er drit spennende i og med at jeg jobber der selv! Klokken 8 tok Richard og Mads bussen hjem igjen! De bor på dalsøyra bare sånn til opplysningen! Eller de kommer der ifra, Mads bor på Austrheim og Richard i Dale! Striler!

Meg og therese tok bussen til loddefjord og spiste på mcen, så bussen til rema for å kjøpe snop :D Så gikk vi hjem til thes, og jeg spiste enda en gang! HUff! Vi traff kamilla i busstoppet i Drotningsvik, og satt og preiket der i noen timer tenker jeg! Så gikk med og thes hjem til henne, og satt på pcen .. Vi hadde ett lite mini lan :D

4 kommentarer:

Kamilla sa...

dumma.. Mads bor på dals:P eller Masfjorden xD

Karoline sa...

Nååw? Bor ikke han på austrheim da? Sidn han går på skole der?

Kamilla sa...

nei nei:) Masfjorden, Han og alle de andre gutta tar bussen+fergen til skolen hver dag:-)

Karoline sa...

Fy søren det må være kjipt!