fredag 24. oktober 2008

Kjedelig hverdag !

Jeg har funnet ut at det er lite vits i at jeg skriver i bloggen min, fordi dagene mine består for det meste av skole, se tv, være på dataen og selvfølgelig spise! Jeg spiser heele tiden! Tror jeg har fått bendelorm :( Jeg går også en tur med therese i ny og ne! Jeg har verken overskudd, motivasjon eller konsentrasjon til å gjøre noe! Jeg har 5 innleveringer jeg ikke har gjort, jeg skippet skolen i går, og i morgen må jeg skulke de 2 første timene fordi jeg har naturfagsprøve som jeg ikke har øvd til! Utrolig nok gikk mamma med på at jeg kunne få sove en time ekstra :D Ikke d at jeg skal klage egentlig! Onsdag sov jeg til halv 1 og i dag sov jeg til halv 11 :D Imens dere andre satt på skolen! Deilig :D
Neste uke skal jeg på trafikalt grunnkurs, men jeg har ett stort problem! Jeg får ingen til å jobbe for meg på onsdag ! Så akkurat nå ser d mørkt ut for det trafikale grunnkurset! En ting jeg bruker fritiden min på, er å se one tree hill! Det er så koselig! <3

Ååh, en ting jeg kom på ! Jeg gleder meg så syyyykt mye til helgen :D
I morgen kommer kamilla hjem :D :D Jeg har ikke vært ordentlig med henne på lenge, og jeg gleder meg til å endelig få snakke skikkelig med henne. Føler at vi begge virkelig trenger det! Jeg savner å ha henne boende i Bergen! <3

På lørdag kommer Pappa hjem :D HAr ikke sett han på to måneder! Har savnet han sånn:(
Åsså har han kjøpt parfyme til meg :D Weei !
Richard kommer også en tur til Bergen på lørdag :)

Men nå er klokken 1 og jeg tror d er på tide jeg legger meg! God natt :)

Tenkte jeg skulle legge inn noen gamle bilder av meg og kami :)<3



Ingen kommentarer: