torsdag 16. oktober 2008

Oppdateringer!

Fy søren nå er det lenge siden jeg har skrevet noe! Jeg har rett og slett ikke tid! Denne uken, altså uke 42, er vi i praksis med skolen! Og jeg er med psykisk utviklingshemmede! Ja, jeg vet mange ler når de leser dette, men det er så ufattelig interessant, spennende og koselig :) Er til å anbefale! Jeg tenkte jeg skulle komme med noen oppdateringer nå :)

Tirsdag: ÅÅh, i dag fikk jeg sett i gode og onder dager :D :D
Så måtte jeg på jobb ! Jobbet 3 til 9, eller fikk gå sånn 7 :) Gikk hjem, spiste, og gikk en liten tur med Therese !

Mandag: Jeg traff Richard i byn på formiddagen fordi han skulle på haukeland med mongoøyet sitt ! Hahha :D Så var jeg i praksis fra 3 til 9 :)
Traff Christoffer en liten stund, så reiste jeg hjem og sov !

Søndag: Jeg sov hos kjersti til i dag, da vi våknet måtte vi rydde å slikt :P
Mamma og min søster hentet meg, så var jeg litt med thes og kami! Etter det gikk jeg hjem, spiste middag, så gikk meg og therese en laaang deilig tur :D

Lørdag: Jeg hadde sovet hos therese så vi stod opp spise frokost og slikt! Så gikk jeg hjem til meg for å dusje! Etterpå var meg og Therese med kamilla en stund! Jeg skulle i bursdagsfest til Kjersti og Emilie, så stresset meg i hjel for å finne drikke, men det endte med at mine søte små fikset det for meg :) <3 Snill som de er! :D Hehe.. Jeg tok turen hjem og kledde på meg og slikt! Det var nemlig 60,70,80-tall party, så jeg stresset litt med å finne meg klær! Mamma kjørte meg ut der! Det var kjempekoselig hos Kjersti, og masse hyggelige folk :)



Beklager, dette er omtrent det eneste bilde jeg har :P

Ingen kommentarer: