fredag 10. oktober 2008

Torsdag!

Var på skolen. Vi skulle bare forbrede oss til praksisen. Med kontrakter og mål og alt det! Læreren min var så stresset at det var jo til å bli irritert av ! Helene og Iselin skulle ta bussen ut på alvøen skole, fordi de skulle i praksis der! Defor ville jeg ta bussen med de, siden jeg bor der, så da måtte jeg vente til 12 -_-
Meg og Helene kjøpte oss kaffe og kakao og satt og preiket :D KOslig! Og hun fortalte meg noe ekstremt spennende :D Mohaha! Jeg satt på med Patricio fra rema så jeg slapp og gå :D Gikk så i gode og onde dager, og spiste! Tok bussen igjen klokken 2. Skulle til praksisstedet mitt. SKal jobbe med psykisk utviklingshemmede i fæsteråsen! Jeg ble utrolig positivt overasket når jeg kom der! Det var faktisk kjempe spennende :D og alle var så sykt hyggelig! Etter det gikk jeg hjem til J ! Var litt hos han! Så reiste jeg ut på sartor med therese, måtte skjekke når jeg skulle jobbe neste gang! Og thes skulle levere søknad til big bite :D Hoho.. Kanskje vi blir kollegaer! Jeg trodde jo at stengingen min på mandag ble helt fuucka! Men jeg fikk faktisk skryt! :D Vi gikk litt rundt på sartor, traff Bjarte på temrminalen! Så spilte vi fotball ! På terminalen! Det var faktisk drit gøy! Hadde glemt hvor gøy fotball egentlig er! Tok bussen hjem! Meg og therese satt og preiket en stund med mamma! <3

Ingen kommentarer: