fredag 24. oktober 2008

Morgenstemning :)

Forresten ! Jeg tror egentlig at alle blir litt deppet om vinteren jeg! Det å stå opp om morningen og det er kaldt på rommet, og mørkt og jævlig ute! Men det kan være koselig! Jeg har nemlig kommet med en fantastisk ide! :D Smarte meg! Hvis du er som meg, liker og sove lenge og synes det er koselig og våkne tidlig om morningen til denne mørke og dystre stemningen, mens du hører regnet mot vinduene, og du kan bare trekke dynen godt på deg? Ideen min går ut på at du sitter vekkerklokken din på feks. klokken 6 om morningen. Men dette må være en morning du ikke skal på skolen og vet du kan sove lenge! Så når du våkner av vekkerklokken, så kan du faktisk bare se ut vinduet, slå den av, og legge deg godt under dynen igjen og sove! Den følelsen er utrolig! Kall meg rar, men bare prøv det selv :D

Men nå skal jeg gi meg ! God natt :D

1 kommentar:

Anonym sa...

smart, Karoline! :D Det skal jeg prøve ;)