tirsdag 7. oktober 2008

Jobb, jobb , jobb!

Jeg glemte å skrive i bloggen min i går, så jeg tar dt igjen i dag!
Egentlig ikke at jeg gjorde på så mye da men, jeg var på skolen og gikk rett på jobb etterpå! Det var første gang jeg skulle jobbe helt aleine så jeg var syykt stresset! Var så mye folk! Pluss at jeg hadde ikke spist siden skolen, og da spiste jeg bare ett ostehorn! Det var faktisk en som spurte meg om jeg hadde drukket! :S
Jeg glemte og begynne og stenge litt før tiden, så jeg stod til KVART OVER 11! Helt grusomt! Det gikk rundt for meg!!!

Nå er jeg på skolen, sitter på grupperom med Andrea, Helene, Lene og Stephan! :)
Om et kvarter skal vi ta bilde på skolen! Og da skal vi ha med rullestol og diverse :D

Chiao!

2 kommentarer:

Helene sa...

Hvor jobber du?

Karoline sa...

Jeg jobber på big bite på sartor :)