onsdag 1. oktober 2008

Tirsdag 30. september

I dag stod faktisk meg og Therese opp klokken ti! SPiste frokost og så "The hottie and the nottie", faktisk en gangske gøy film! Men æsj jeg liker ikke Paris Hilton!

Etter det gikk vi bort og vasket og ryddet i huset til Therese!
Så måtte vi bort igjen på rema og pante alle flaskene fra i går! Vi pantet 4 poser! Men halvparten var flakser vi hadde fått av moren til thes! Vi spiste middag hos farmoren til Therese, og etterpå reiste vi til byn for å bytte noen kjoler og det for min søster! Jeg kjøpte meg en ny bukse! Drit kul :)
Så måtte vi selvfølgelig spise på mcDonalds! Vi tok bussen til loddefjord, og ble med J og de en tur rett opp på elvetun, hvor de skulle øve!
Tok bussen til Straume fordi jeg fant ut jeg måtte ha buksen i en mindre størrelse! Så gikk vi på coop obs for å kjøpe snop :D Tok bussn hjem igjen, gikk på rema og kjøpe rundstykker, så gikk vi opp til farmoren til thes og spise og så på film :D
Så hentet mamma meg og så har jeg bare sittet på pcen! Eller jeg hadde faktisk en veldig uheldig hendelse! Jeg satt på do og tisset, så oppdaget jeg plutselig og det stod den DIGRE edderkoppen rett foran døren, så jeg kom meg ikke ut fra doen :(
så måtte jeg rope på mamma så måtte hun hjelpe meg :)

Endelig fått penger på kortet igjen :D :D

Ingen kommentarer: